Начало | Регистрация | Вход | RSSПт, 23.02.2018, 20:52

Времегубка

Меню
В раздела
Хумор [129]
(Без) Полезно [9]
Размисли [15]
Любопитно [18]
Мистично [7]
Анкета
Как се озовахте тук?
Total of answers: 323
Приятели
  • Времегубка
  • Статии

    Начало » Статии » Хумор

    Неволите на Ланаджиите и съпорта

    Клиент: Ъъъ, абе аз тука, защото нещо не ми работи интернета.
    Съпорта: От кога?
    Клиент: Еее еми незнам, мене 6 месеца ме нямаше, сега също несъм в нас, но оня ден бях в нас и нещо нямаше нет, ама аз сега се сетих да ви кажа.
    Съпорт: Ок, като се приберете се обадете.

    Клиент: Защо 3-та лан карта ми гори?
    Техник: Еми защото масата ви е куца (имайки предвид нулата на контакта).
    Клиент: Знаеме, но нещо в Бриколаж нямаше хубави и ние сега търсиме нова.
    Техник: (през сълзи) Ок, ей сега идвам.

    Клиент: Имам загуби, защо?
    Съпорт: Какви загуби и докъде.
    Клиент: До навсякаде, ип-то ми е ......
    Съпорт: Еми аз нямам до вас, дори и на голям пакет.
    Клиент: Да но аз имам, вечер след 6 немога да дърпам с повече от 1.5МБ/сек.
    Съпорт: Е малко ли са ти?
    Клиент: Еми не, но сутрин дърпам с 1.8МБ/сек.
    Съпорт: Еми вечер мрежата е по-натоварена и затова така, съжалявам, ще се постараеме да го откоригираме, но негарантирам кога точно ще стане.
    Клиент: Еми, аз искам да си пусна оптика до вас.
    Съпорт: Окей, ако искаш и две, лека вечер имам и друга работа.
    След 5 минути.
    Клиент: Ало пак съм аз, реших ще пусна фтп до вас, ама съм малко далече, може ли да ползвам ваще кабели?
    Съпорт: Секунда да ви свържа с управителя..
    Управител: Ало да.
    Клиент: Аз тука реших да си пусна моя си мрежа до вас, но понеже съм далече, се чудя дали немога да използвам ваща?
    Управител: Няма как, и също така няма смисъл. Съжалявам немога да ви помогна. Затваря телефона.

    Клиент: Нямам интернет?
    Съпорт: Кое ип сте?
    Клиент: дрън дрън
    Съпорт: Аз имам връзка до вас, секунда да проверя (пуска TCP dump на рутера и вижда че клиента се е наял с вируси и spyware жестоко). Господине, вие имате вируси.
    Клиент: Това не е възможно, аз съм с най-новата антивирусна Мозила Файрфокс
    Съпорт: (през сълзи) Ок, но аз ви кавам че имате много вируси и заради това нямате нет.
    Клиент: (сърдит) Добре ще проверя.

    Съпорт: Ало.
    Клиент: (женски глас) Как не ви е срам, разпостранявате нежелана реклама и то не каква а на всякакви нецензурни неща, на компютъра седят и малки деца, как може така, искам да говоря с управителя.
    Съпорт: Ок, нямате проблеми (прехвърля).
    Управител: Ало да.
    Клиент: Същия разказ, викове и писъци.
    Управител: (с ирония в гласа) Госпожо, това са вируси, а ние никаква реклама неправиме, ние даже наша си реклама нямаме никъде.
    Клиент: Вие винаги така казвате, лек ден.

    в офиса:
    Клиент: Ъъъъ, абе аз тука таковата, абе за това идвам. (беше много надрусан).
    Касиер: За кое? (с усмивка)
    Клиент: Абе за това де, ъъъъ за нетеца.
    Касиера: Какво за него?
    Клиент: Аз да, ъъъ, да го платя.
    Касиер: Добре, кажете ип.
    Клиент: Ъъъъъ, аз незнам.
    Касиер: Добре име.
    Клиент: дрън дрън
    Касиер: еди колко си пари, ето ви бележката.
    Клиента да ва парите и пита: Абе то там, оффф, ъъъ имаше некви цифрички, абе аз вобще незнам за какво става дума.
    Касиер: Добре сега техника ще дойде с вас да погледне.
    Техник: Абе нестава да ходя, по тел ще ти ги оправя.
    Клиент: Ама то такова, аз немога.
    Техник: Добре идвам след малко.

    Съпорт: Ало.
    Клиент: Пак не ми отваря елмаз.
    Съпорт: Няма причина, трябва да го отваря.
    Клиент: Не не ми го отваря, искам да дойде техник.
    Съпорт: Ок, сега идва.
    Техник: Добър ден, имали сте проблеми с интернета.
    Клиент: Еми да, ама вие сега като дойдохте и почна да ми отваря елмаз, всеки път е така, като дойдете и всичко тръгва, вие му правите нещо на компютъра, него го е стах от вас аз съм сигурна.
    Техник: Ок да не го наплаша още повече си тръгвам, да не вземе да му спре сърцето нещо.

    Съпорт от голяма фирма се обръща към съпорта на по-малка фирма, изпълнител на голямата:
    СъпортГ: Аз да ви кажа тука за един проблем на един човек.
    СъпортМ: Кажи какъв е, душевен, физиески?
    СъпортГ: Да кажеме душевен.
    СъпортМ: Добре такъв да е, слушам те.
    СъпортГ: Абе тука сте сложили един адаптор в една клиентка, ама тя го гаси и друга клиентка каза да го преместите при нея, тя няма да го гаси.
    СъпортМ: Абе ние нямаме адаптори в мрежата, ама все пак кажи в кой блок е?
    СъпортГ: еди кой си.
    СъпортМ: Еее бате ние тука такъв блок немаме сорка.
    СъпортГ: Оххх, пак обърках фирмата дето требваше да звънна.

    Съпорт: Ало.
    Клиент: Аз съм домоуправителката на един кой си вход, на еди кой си блок, сложили сте някакви неща горе на покрива, махнете ги веднага, иначе ще ви съдя.
    Съпорт: Секунда да ви свържа с управителя.
    Управител: Ало да.
    Клиент: Пак същия разговор.
    Управител: Ок няма грижа, след малко ще ги махнеме.
    Минават 3 дена
    Клиент: Вие още не сте ги махнали, аз наех адвокат искам с него да говорите, след малко ще ви се обади.
    Управител: Еми ок.
    Адвокат: Ало, здравейте аз съм еди кой си, нает съм от еди кой си, става въпрос за еди какво си.
    Управител: Абе бате, ние дори нямам суич у на тая входа, а там има клетка на М-Тел, земи си говори с тях.
    Клиент: (с бесен глас) Можахте да дойдете с кран да си сложите тея неща на покрива, а сега прехвърляте вината на други, веднага да си ги махнете нещата от там, защото иначе ще ги запаля.
    Управител: Абе жена разбери, аз немам нищо горе, това са клетки на М-Тел, разбирай се с тях, а аз ще те съдя за телефонен тормоз.
    Клиент: А така ли, извинявам се, лек ден.

    Съпорт: Ало.
    Клиент: Защо отново нямам интернет, писна ми.
    Съпорт: Каква грешка ви дава (интернета е по PPPoE)?
    Клиент: Няма грешка, просто нямам интернет.
    Съпорт: Не господине, ако нямате интернет, не ви свързва, а когато неможе да ви свърже, ви дава някаква грешка.
    Клиент: Еми дава ми, абе аз не съм добре с английския, ама пише нещо The page нещо си дисплей.
    Съпорт: Не, преди да се опитвате да отваряте страница, трябва да се свържете с нас, там от иконката дето всеки път натискате.
    Клиент: Аз нищо не натискам, те децата ми го пускат а аз го ползвам.
    Съпорт: Ок като се приберат децата тогава.

    Клиент: Факса ми не работи.
    Съпорт: В смисъл?
    Клиент: Еми не работи.
    Съпорт: Ей сега идвам.
    .....
    Съпорт: Кое не му работи на факса?
    Клиент: Еми дава заето...
    Съпорт (мисли си: Е да ида отсреща да им затворя телефона ли?): Брой до 30 и опитай пак.

    Source: http://e-bane.net/index.php

    Category: Хумор | Added by: rendeto (03.10.2006)
    Преглеждания: 541
    Общо коментари: 0
    Name *:
    Email *:
    Code *:
    Кой е тук
    Посетители онлайн: 1
    Гости: 1
    Потребители: 0
    Мини-чат
    Избрано
    Случайна мисъл
    Да се откажеш от цигарите е най-лесното нещо на света. Знам го, защото съм се отказвал хиляди пъти.
    Марк Твен

    Знаете ли, че...
    Печеното кафе е нетраен продукт. Максималната трайност на печеното кафе е : В тенекиени кутии - до 12 месеца; в картонени кутии - 6 месеца; в книжни пакети - 3 месеца от деня на печенето.
    Статистика

    Copyright Времегубка © 2018
    Site managed by uCoz