Клиент: Ъъъ, абе аз тука, защото нещо не ми работи интернета. Съпорта: От кога? Клиент: Еее еми незнам, мене 6 месеца ме нямаше, сега също несъм в нас, но оня ден бях в нас и нещо нямаше нет, ама аз сега се сетих да ви кажа. Съпорт: Ок, като се приберете се обадете. Клиент: Защо 3-та лан карта ми гори? Техник: Еми защото масата ви е куца (имайки предвид нулата на контакта). Клиент: Знаеме, но нещо в Бриколаж нямаше хубави и ние сега търсиме нова. Техник: (през сълзи) Ок, ей сега идвам. Клиент: Имам загуби, защо? Съпорт: Какви загуби и докъде. Клиент: До навсякаде, ип-то ми е ...... Съпорт: Еми аз нямам до вас, дори и на голям пакет. Клиент: Да но аз имам, вечер след 6 немога да дърпам с повече от 1.5МБ/сек. Съпорт: Е малко ли са ти? Клиент: Еми не, но сутрин дърпам с 1.8МБ/сек. Съпорт: Еми вечер мрежата е по-натоварена и затова така, съжалявам, ще се постараеме да го откоригираме, но негарантирам кога точно ще стане. Клиент: Еми, аз искам да си пусна оптика до вас. Съпорт: Окей, ако искаш и две, лека вечер имам и друга работа. След 5 минути. Клиент: Ало пак съм аз, реших ще пусна фтп до вас, ама съм малко далече, може ли да ползвам ваще кабели? Съпорт: Секунда да ви свържа с управителя.. Управител: Ало да. Клиент: Аз тука реших да си пусна моя си мрежа до вас, но понеже съм далече, се чудя дали немога да използвам ваща? Управител: Няма как, и също така няма смисъл. Съжалявам немога да ви помогна. Затваря телефона. Клиент: Нямам интернет? Съпорт: Кое ип сте? Клиент: дрън дрън Съпорт: Аз имам връзка до вас, секунда да проверя (пуска TCP dump на рутера и вижда че клиента се е наял с вируси и spyware жестоко). Господине, вие имате вируси. Клиент: Това не е възможно, аз съм с най-новата антивирусна Мозила Файрфокс Съпорт: (през сълзи) Ок, но аз ви кавам че имате много вируси и заради това нямате нет. Клиент: (сърдит) Добре ще проверя. Съпорт: Ало. Клиент: (женски глас) Как не ви е срам, разпостранявате нежелана реклама и то не каква а на всякакви нецензурни неща, на компютъра седят и малки деца, как може така, искам да говоря с управителя. Съпорт: Ок, нямате проблеми (прехвърля). Управител: Ало да. Клиент: Същия разказ, викове и писъци. Управител: (с ирония в гласа) Госпожо, това са вируси, а ние никаква реклама неправиме, ние даже наша си реклама нямаме никъде. Клиент: Вие винаги така казвате, лек ден. в офиса: Клиент: Ъъъъ, абе аз тука таковата, абе за това идвам. (беше много надрусан). Касиер: За кое? (с усмивка) Клиент: Абе за това де, ъъъъ за нетеца. Касиера: Какво за него? Клиент: Аз да, ъъъ, да го платя. Касиер: Добре, кажете ип. Клиент: Ъъъъъ, аз незнам. Касиер: Добре име. Клиент: дрън дрън Касиер: еди колко си пари, ето ви бележката. Клиента да ва парите и пита: Абе то там, оффф, ъъъ имаше некви цифрички, абе аз вобще незнам за какво става дума. Касиер: Добре сега техника ще дойде с вас да погледне. Техник: Абе нестава да ходя, по тел ще ти ги оправя. Клиент: Ама то такова, аз немога. Техник: Добре идвам след малко. Съпорт: Ало. Клиент: Пак не ми отваря елмаз. Съпорт: Няма причина, трябва да го отваря. Клиент: Не не ми го отваря, искам да дойде техник. Съпорт: Ок, сега идва. Техник: Добър ден, имали сте проблеми с интернета. Клиент: Еми да, ама вие сега като дойдохте и почна да ми отваря елмаз, всеки път е така, като дойдете и всичко тръгва, вие му правите нещо на компютъра, него го е стах от вас аз съм сигурна. Техник: Ок да не го наплаша още повече си тръгвам, да не вземе да му спре сърцето нещо. Съпорт от голяма фирма се обръща към съпорта на по-малка фирма, изпълнител на голямата: СъпортГ: Аз да ви кажа тука за един проблем на един човек. СъпортМ: Кажи какъв е, душевен, физиески? СъпортГ: Да кажеме душевен. СъпортМ: Добре такъв да е, слушам те. СъпортГ: Абе тука сте сложили един адаптор в една клиентка, ама тя го гаси и друга клиентка каза да го преместите при нея, тя няма да го гаси. СъпортМ: Абе ние нямаме адаптори в мрежата, ама все пак кажи в кой блок е? СъпортГ: еди кой си. СъпортМ: Еее бате ние тука такъв блок немаме сорка. СъпортГ: Оххх, пак обърках фирмата дето требваше да звънна. Съпорт: Ало. Клиент: Аз съм домоуправителката на един кой си вход, на еди кой си блок, сложили сте някакви неща горе на покрива, махнете ги веднага, иначе ще ви съдя. Съпорт: Секунда да ви свържа с управителя. Управител: Ало да. Клиент: Пак същия разговор. Управител: Ок няма грижа, след малко ще ги махнеме. Минават 3 дена Клиент: Вие още не сте ги махнали, аз наех адвокат искам с него да говорите, след малко ще ви се обади. Управител: Еми ок. Адвокат: Ало, здравейте аз съм еди кой си, нает съм от еди кой си, става въпрос за еди какво си. Управител: Абе бате, ние дори нямам суич у на тая входа, а там има клетка на М-Тел, земи си говори с тях. Клиент: (с бесен глас) Можахте да дойдете с кран да си сложите тея неща на покрива, а сега прехвърляте вината на други, веднага да си ги махнете нещата от там, защото иначе ще ги запаля. Управител: Абе жена разбери, аз немам нищо горе, това са клетки на М-Тел, разбирай се с тях, а аз ще те съдя за телефонен тормоз. Клиент: А така ли, извинявам се, лек ден. Съпорт: Ало. Клиент: Защо отново нямам интернет, писна ми. Съпорт: Каква грешка ви дава (интернета е по PPPoE)? Клиент: Няма грешка, просто нямам интернет. Съпорт: Не господине, ако нямате интернет, не ви свързва, а когато неможе да ви свърже, ви дава някаква грешка. Клиент: Еми дава ми, абе аз не съм добре с английския, ама пише нещо The page нещо си дисплей. Съпорт: Не, преди да се опитвате да отваряте страница, трябва да се свържете с нас, там от иконката дето всеки път натискате. Клиент: Аз нищо не натискам, те децата ми го пускат а аз го ползвам. Съпорт: Ок като се приберат децата тогава. Клиент: Факса ми не работи. Съпорт: В смисъл? Клиент: Еми не работи. Съпорт: Ей сега идвам. ..... Съпорт: Кое не му работи на факса? Клиент: Еми дава заето... Съпорт (мисли си: Е да ида отсреща да им затворя телефона ли?): Брой до 30 и опитай пак.
Source: http://e-bane.net/index.php |